Älsklings gull




Gullet mitt, hur kunde jag klara mej utan dig innan du kom till oss???

Till veckan hoppas jag på att få vaccinera mig. Marcus har redan gjort det, eftersom han tillhör riskgruppen.
För oss har det varit självklart att ta vaccin. Vi vill skydda Lowa. Hon får inte ta någon spruta, då känns det viktigt för oss att vi inte drar hem någon influensa. Men för att kunna skydda de oskyddade, krävs att så många som möjligt vaccinerar sig och det tror jag tyvärr inte alla kommer göra. Jag är RÄDD för att Lowa ska bli riktigt sjuk. Jag ska ut på praktik på förskola v 48,49 o då ska jag bara vara vaccinerad, punkt slut.

Längtar förövrigt till nästa fredag! Då ska jag & min bästis dezi sova över i hennes sommarstuga, bara hon & jag! å vinflaskan o mysbyxorna! hihi, ska bli såå mys. Laga god mat och dricka gott vin! kanske finns det nån radio, så en kan dansa litte?? :) blir första gången jag sover borta från båda mina älsklingar. Har varit riktigt dålig på att göra sånna saker, men nu som sagt är jag redo :)

På lördag är vi bjudna till Nisse o Lotta på halloween mys, det ser vi mycket fram emot!!

Nu ska jag vänta på min stora älskling som spelar innebandy. Tänkte vi skulle se en film ihop ikväll och att jag kunde få lite hårmassage ;)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, visst ska vi oxå vaccinera oss. Det är självklart för mig oxå. Hoppas att kunna göra det till veckan om BVC får klartecken. Vad fin hon är eran tjej! Visst går tiden fort! Jag bakade bullar med mina igår och det var smör, deg, ägg och kanel lite här och var:) Men vad gör det när det är så mysigt! Kram Mia

2009-10-30 @ 09:34:01
Postat av: Janni

Vilken underbar tröja. Var har ni köpt den? Vi ska ju också få en liten tjej :) Såå kul att titta efter söta barnkläder..

2009-11-06 @ 20:51:16
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0