Födelsedag

Tjenna.

vad gör ni en kväll som denna? vikken regnig dag det har vart idag. Vi har passat på o myst inne hela dagen faktiskt. Lowa somnade vid 11 idag i mitt knä, jätte trött. jag la henne i vår säng o hoppade ned brevid henne och sov jag med, så mys så :)


 
skrutten nyvaken i sin "myshörna"

Förövrigt blir jag snart galen på henne, för hon har fått för sej (senaste dagarna) att hon ska vara vaken tills vi går å lägger oss. Jobbigt. Tokiga unge! <3 vore gött o ligga raklång i soffan nu faktiskt.

Imorgon fyller min babe år och då blir det kalajs!! ;) han ska få en sovdag av mej & Lowa med lite överraskningar


Nej, nu ska det lekas här... :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0