Mysigt besök

Gokväll!

Nu äntligen har hon somnat, skruttan. Hon sov bara en endaste halv timme på hela dagen, o nu på kvällen har hon varit alldeles speedad!! bus,bus,bus. Till sist slocknade hon mellan oss båda, helt färdig säkert. Nu ser hon ut att sova riktigt gott :)

Igår kväll hade vi fin besök från kristinehamn :) Sanna & Matte och barna. Det busades och härjades och det var riktigt härligt. Lowa lyste som en sol och var väldigt gärna i närheten av Alva som är snart 4 år. Vi åt mumsig familjepizza o mådde gött. Ett tag satt vi allihopp i Lowas rum ;)

När de åkte vid nio tiden, slocknade Lowa med en gång, hihi. Tack för en trevlig kväll! snart ses vi igen!! :)




fullt ös! :)




min älskade sanna & tröttis Lowa


För övrigt den här veckan, har jag fått in 4 gym pass. Mycket skönt, Nu är det bara att hålla i detta.

På tisdag ska Lowisen få göra "badhus premiär". Simlärare som jag är, så är det ju en skam att vi inte vart där än.. men det har inte blivit av helt enkelt. Lowa, jag o mormor ska bada och pappa M passar på o träna lite under tiden. Senn tänkte vi fika allihoppa efteråt! jag längtar. Ska bli så kul o se hennes min, hon älskar verkligen att bada :)

Nej, nu måste jag läsa lite inför skolan på tisdag..

kramkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0