Torsdag

Tjoho!

blir inte så mycket skrivande här längre. Med lilla Lowa händer det jätte mycket hela tiden tycker jag. Hon busar & knasar sej mest hela tiden och det är hon mycket medveten om. Gosh, vad jag älskar den ungen!! Hon & sin älskade pappa är ute mycket om dagarna. De har sitt lilla promenad stråk som de går. Ja, Lowa åker inte gärna vagn om möjligheten att gå själv finns :) I tisdags var de på sången i kyrkan och idag har de vart på stan en sväng o fikat samt härjat o busat i hennes rum såg det ut som när jag kom hem vill jag lova ;)

Själv har jag varit på föreläsning hela dagen. dessvärre var det inge bra. Trist.



                                       Nu ska jag gå o lägga mej, vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, vissa föreläsningar borde tyvärr vara receptbelagda som sömnpiller! =)

2009-10-03 @ 10:50:48
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0