Trött skrutt

Hejsan!

Det blir lite dåligt på blogg fronten. har fullt upp.. :) funderade faktiskt på o lägga ner bloggen, men bestämde mej för att skriva lite då och då istället. När jag har tid.

Idag har familjen vart i kyrkan på sång och öppen förskola. det var första gången jag kunde gå med en torsdag. Det var ganska många pappor med, kul för M. När Lowa sov på ballkongen, passade vi på o städa lägenheten.

Rensade även Lowas garderob och insåg att den behöver förnyas, så vi packade in oss och åkte till bergvik. Hem kom vi med nya vantar, "halsduk", långärmade bodysar och tjockare strumpbyxor till lillan. Häromdagen fick hon en ny vinter jacka med matchande skor och mössa. Hon är iallafall redo för vintern. Är mamman!? :)

Sedan i måndags har hon somnat som en stock vid halv åtta/åtta. Det var varit Sååå skönt att ligga i soffan en stund :) Idag ville hon inte. Vi satt i soffan o myste en stund istället, ni kan ju se vad trött hon var.. :)

sedan la vi oss allihopp och jag sjöng "trollmor". Marcus somnade med en gång och jag tror Lowa somnade av hans små snarkningar, hihi :)


 





                                                                                 sängen nästa


En lite gullig grej som hände förut, var att när vi satt i soffan o myste, så gosade Marcus med Lowas docka. När hon såg det så gick hon till honom o puttade bort dockan och gav han en stoooor kram. Senn pussade M på dockan o då slängde hon sej över han o gav han en puss! lite avis där. Lilla skrutt.

Den lilla sover, den stora tränar och jag ska lägga mej i soffan

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0