Party weekend ;)

Det har varit en fartfull helg den här helgen ;) jobbade en sväng på fredagen, sen var det dags för after work med kim & erik. Det var väldigt lyckad, förutom att hela karlstad hade planer att gå på just BMB kändes det som...
men vi fick "knö". Vi fick oss lite gratis mat tillslut ;P


image11
På väg till blue moon




Igår lördag, var det b' day party för hela slanten hos Jennsann!! Jätte trevligt :) kul att träffa folk, som man inte har träffat på lääänggeee ;) kul hade vi (kimsan och jag vek oss av skratt på toaletten) vet inte vad det var riktigt men det var nåt me att jenssan va farlig på "dansgolvet" :D hahah.
när vi sedan kom ut på nöjes tappa vi bort de flesta. Mer en regel än undantag att det händer. Jag, ballen o kimsan höll ihop... tills jag Malin snart 22 år, fick lämna för att hon inte mådde så bra.... herre gud!! nu går det utföööör ;)
Gammel å grå nu..

Tack för ett trevligt födelsedags party Jennsann!!!

Nu kommer snart Lollo hem till mej :) vi ska sola och grilla på min ballkong, inge tråkigt!!!

Saknar min lilla älskling också väldans... men han kommer ju hem på tisdag som tur är :D

Puss Puss


Några glimtar från festen
image7
Carro & jag

image8
svärd & fredrik


image9
uhh vikket läckert kort altså! ;)

image10
hahah ;) Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0