Hårdträning

Och det börjar imorgon. Jag har nu haft feber från och till, så det har nu inte blivit någon träning på en vecka :( börjar bli lite rastlös nu, men imorrn tänkte jag börja köra lite lätt på gymet. Har inte direkt legat och tagit igen mej, har ju målat o hållt på ;) kanske inte så bra om man har feber... hum..

Fick välkomst brev idag från skolan också, 27 aug börjar ja.. så "semester" ett tag till alltså :) mmm, skönt är det.
Idag åkte min Marcus till Norge, känns lite jobbigt, med tanke på att vi haft två underbara veckor hem hemma :) har hunnit med såå mycket. Göteborg, Lisseberg, plockat svamp, Hälsat på mina föräldrar, hand föräldrar, målat om, möblerat om, festat, campat, solat badat, shoppat och mycket mer ;)
Tror jag måste anställa en personlig kock när mackan är borta alltså.. e så dåli på o laga mat jag.. eller jag tycker främst att det är tråkigt.. Mackan lagar så god mat! vi har fundrat på att han ska laga mat o frysa in i matlådar.. men shit jag MÅSTE ju bara lära mej ;)

Imorrn kanske vi har köpt en platt tv av Anders också, jag hoppas :)

Jag, putte, Marcus och Ibbe var ute på arenas uteservering lite i lördags å då träffade jag lollo, det var längesenn, men såå kul :) Hon och Dahlen har flyttat till Kilstad ( där som jag bott hela mitt liv, där som min familj bor) de skulle få hyra en del i ett hus presic vid vattnet ;) inge tråkigt... Vi kommer o hälsar på er, det var allt för längesenn.


Har inget vettigt o skriva idag känner jag, lägger upp lite bilder från sommaren istället ;P


image112

Marcus & Jag,  Rhodos 07

image101
Kimsan                                 Jennsann                  Linnsann           Mallan





                                                       
         gbg               sommarkväll med brudarna & Mackan ;)    Arbetskollegor, Sundstalägret 07



                                          
  Älskade Mackan i gbg               campar :D                                skvätter du, så skvätter ja!!

                                                                   
     Rhodos 07                            Linn o ja i båt, per gessle                                 haha!! rhodos




    Mackan glider



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0