I Want Sunshine

men vem vill inte det? ;) har iofs dragit på mej nån skit feber nu, så just nu gör det ingenting :) tråkigt att inte kunna träna när man vill :(

Helgen som var, har varit mysig. I fredags var vi ute hos min mamma o pappa o åt gott. Där spelade vi även Eye toy, som min brors tjej hade med sej. Hur kul som helst. Det är ett tv spel, som man själv syns i. Skit coolt :D
vi spelade vaxa ben  fila naglar  och kasta slem  hihih, kul med tv spel som man får aktivera sej i. Vi har ett wii hemma, o mackan har köpt ett spel som heter  Raymon  testa detta, det är jätte roligt.

I lördags, fyllde lotta 26, så vi var där o gratta! :) jätte trrevligt var det. Senn blev det arenas uteservering, först grundades det lite på vår ballkong. Det var jag o grabbsen ;P

I går fick jag ett infall att vi var tvugna att måla om i vardagsrummet. jag stod inte ut en dag till ;P så vi åkte ut till stuv butiken ( där de alltid ä så trevliga tycker jag) o köpte choklad färg. Mackan var aningens tveksam först, men jag övertala :) och senn plocka mackan o co. svamp medans jag (med feber...) målade om hela vardagsrummet :) åhh, det blidde såå bra :) *yes* Nu ska det "bara" införskaffas en vit, ny (med avtagbar klädsel) soffa, platt tv samt bärbardator.. o lite till så är vi nöjda ;)

Idag, vet jag inte riktigt vad det blir, mackan åker till norge igen imorrn iallafall.

image92
Man fick ju lite sol den här sommaren iallafall :D me like


före                 efter

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, vad bra!
Tråkigt med feber=( Rummet blev jättefint!
Det har jag vet du: [email protected]
Krya på dig!

2007-08-13 @ 12:38:57
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: kim

gumman va duktig du är! du är som en duracellkanin

2007-08-13 @ 18:39:19
Postat av: Frida Maz tjej

Hej Malin!
Jag läser din blogg, hehe ! Och jag gillar att läsa om din träning så det är inte alla som inte gillar det de är mycket därför jag läser din blogg. Gillar träning men orkar inte ta mig för ritkigt så då får man lite insperation av dig ! :) Snyggt det blev i vardagrummet det gjorde du ju tok bra ! :)
take care !

2007-08-13 @ 20:58:50
URL: http://fridahohlfalt.blogg.se
Postat av: Anonym

Jätte fint blev det!!!!

2007-08-13 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0