~ Just another roadtrip

"Bettan" goes warm nu alltså ;P hehe, idag (årets varmaste dag) gav vi oss ut på en tur till charlottenberg och tillome en sväng in i norge! Jorasatt, nu har man kört bil utomlands också :) duktig är jag! ;)

Shit vilket enormt köpcentra di har i charlottenberg alltså!! ujujuj, såg huur mye som helst. Å jag fick nåt om jag ville sa min älskling, men då hitta ja naturligtvis inget :( Han köpte däremot en snygg tröja. Åså en goo lukttvål till badrummet *Yeaah*

men nu till "the big buissines" "vi" (läs mackan) har köpt en platt tv av Anders idah på expert! yes,gött! den e såå fin :) å såå bra ;) så nu blire många movisar där ;) bara soffan som saknas, men det får allt bli nästa månad eller nåt!

Linnsann åkte upp till Kimsan idag till huvudstaden, så mys så! hade velat vart med, men det får bli en annan gång ;) ha så kuligt.

Imorgon vankas det myskväll (har vi iofs varje kväll:) men imorrn blire lite extra. Den har vart planerad läänge ;)
                                                                          
                                                          *oooh lalalalal, I love you baby*

jag sjunger,haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0