~Kräftisar

Ikväll blir det kräftkalas hos familjen Warg/Ahlmark.  Å vet ni vad? KImsan i egen hög person är på besök i karlstad :) jihhoooooo!!! ska bli så mysigt så.

I morse var jag ute o sprang älven rundan *mm, skönt* nu tror ni säkert att jag besitter en bra kondition, men så är inte fallet. Jag har en hejdundrandes vilja. Det är det jag springer på, viljan. Det är nämligen så här: Jag o Mackan har en liten tävling, om vem som tränat bäst den här två veckors perioden.. å jag tänker vinna. Hade iofs tänkt kört hårdkört endå, men detta blir ju en liten extra morot :)

 haha, försöker få mackan o känna oro (att jag tränar mer än han) Mohahahaha!!!       


Nu ska jag göra mej iordning, Kimsan kommer snart hit :) ska bli så kul o träffa henne, känns som hur länge senn som helst. Återkommer imorrn om kräftskivan :)

Vår älskade Rickardvän flyttar på måndag med :( uhh, alla bara flyttar :(

hej så länge!

 försökte se surare ut, men det gick inte :P

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det är så gott med kräftor!

2007-08-18 @ 17:10:36
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0