~ Life is great

Ja, det är det verkligen :) o i skolan är det också skitkul, längtar nästan dit juhe :) klassen verkar också kul faktiskt. Har en jätte gulli tjej som heter Sanna i min klass, som ja tycker väldigt mycket om, samt roliga killkompisar, åså evelina såklart :) Kul att även killar söker sej till utbildning inom förskolan. det blir nog bra detta. I dag har vi haft dans hela dagen, shit va kul å vi va sååå duktiga ;)

Vore kul med nån nybörjarkurs på jazzfunk eller liknande? nån som e på? fast när ska man ha tid o ork med det? man har ju sin andra träning. Ja, det har flytit på bra den här veckan också. Vi tränade på Nautilus mån, tis, va ute o sprang o onsdags, morgonpromenad i torsdag och idag har jag haft vilodag, så imorrn blire gymet igen.

När mackan va på fotbollsträning häromdagen, fick ja för mej att dra fram madrassen o lägga den framför tv:n. Så jag tog bort bordet, o la den där :) o så hyrde vi film. Deja vu, den var bra. så nu har den legat där två dygn. Det är så himla skönt att ligga där. Vi sover med ballkong dörren öppen med. Så himla gött att känna kall luft, när man ligger där under det varma täcket.

imorrn har vi lite planer, men uppdaterar om det senare ;P kanske det blir en tur ut nånstans? den som lever får se..

igår var putte här o mackan o putte planera lite på vår thailands resa, som går av stapeln i Juni 08.
Det är jag mackan, Putte o Sylvi som har tänkt ge oss iväg :) nu äre sparning som gäller :) ska bli såå gött. Tre veckor är det vi har tänkt oss. Putte har sin bror o hans tjej där, så då får vi lite "bakom kulisserna" igen :)


annars blire en lugn fredag med film på madrassen :) En varsin fredagsöl har det blivit också. Spendrups bright brew.

Puss o kram


image179

Kommentarer
Postat av: Frida

Vågar du anta min utmaning? http://frida07.blogg.se/1188600444_8_saker_om_mig.html

2007-09-01 @ 00:55:48
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Rbecka

Jag ska kanske börja dansa=D

2007-09-02 @ 11:05:31
URL: http://reebeckaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0