~ Natt surprise

:) Pratade med Marcus igår kväll, som vanligt. Han sa att han inte hade tid att prata, för de var tvygna att fixa med en ställning, men att han ville ringa mej i natt. Okej? Då ringer han klockan ett:

Mackan: - Kan du öppna dörren!? ;)
Malla: - eh? vaaa?? TOK :)

han kom hem EN vecka tidigare :D men han ska va borta tre nästa gång iofs, men då blire sista med :)

Shit va knäpp vet ni! men jag blev så glad, som jag har saknat !!! snart är det slut på det här farandet o han blir hemma igen, ska bli sååå skönt. Så idag tänkte vi sola lite o må gott. Det är ju faktiskt fint väder idag :)

Ska fika med Mia idag med :)

Ne, nu blire duschen ;)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: karin

Vad mysigt du...ibland inbillar jag mig att tommy ska göra samma saker och det har väl hänt å man blir så lycklig när man ser sin älskling=)
MÅNGA KRAMAR

2007-08-22 @ 13:32:15
Postat av: Neta

Ska han sluta i Norge nu??
Kram

2007-08-22 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0