~ Ny design

Det är inte färdigt än, men jag tror jag är en bit på vägen.
~~~~~~~~~~~~~~~~                                                           
Idag var min mor här. Vi drack kaffe och spelade wii tvspel :) så mysigt så. Jag har inte gjort värst många knop efter det, det har regnat och allt har kännts allmänt tråkigt. Tränat har jag förstås gjort, då var den första träningen efter febern avklarad. Skönt. Det gick faktiskt väldigt bra. Skulle köra biceps bla. så jag tog 10 kilos hantlarna (där de alltid brukar ligga) o tyckte att det gick riktigt lätt. Blev glad o tänkte höja, när jag får se att nån har lagt fel. Jag körde med två kilo lättare. Min glädje vart kortvarig. Jag trivs väldigt bra på kak, det är ett bra gym. Varken mer eller mindre.. men.. vart e alla tjejer!? vill inte vara ensam längre ;P det vore kul o ha nån o träna ihop med, karin!? ;)

Annat var det på "Nautilus tiden" mm, den härliga tiden. Då ~jag kunde träna med min älsklings instruktör efter stängning :) o lyssna på sin egen musik istället för radio repris. Eller när man tränade med "kak micke". Då småkörde man ju inte direkt. ja.. det var tider det.

Saknar min alldeles egna PT nu..vill ha dej i min famn.  Tänk att jag har en egen PT :) haha, gött.
  

Instruktören, som tjejerna på gymet ville ha.. fick jag ;)



Nej, nu ska jag sussa :) ,


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad fint det blev=)
Tur du hade med den PT;n, haha =P
Kram!

2007-08-15 @ 23:43:18
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: Malla

Hej. Tack så mycket :) gå in på www.youtube.com o sök på klippet? Puss o kram

2007-08-16 @ 09:55:27
URL: http://www.malllaballla.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jag gjorde det med hittade det inte =(

2007-08-16 @ 10:01:51
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: L I S A

Tjsuigt det blev :]

2007-08-16 @ 10:08:32
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Frida

Det där med namnet har jag inte testat men skulle kunna prova å se om jag kommer fram till något.
För större profil bild så gå till kodmallen och leta upp där det står om profil börjar med