~ Se upp för dårarna

Shit, vilken bra film. Vi hyrde den igår. Linn och jag, satt o grät o skrattade omvartannat. Bör absolut ses tycker ja :)Tycker att Rakel Wärmländer är så himla bra också :)                                                               

Idag har det inte hänt speciellt mycket. jag har vart hemma hos linn o vi gjorde ljusa slingor på varann. Min första gång att göra på någon faktiskt. Det blidde bra, eller hur Linn? och mitt blev också skit bra. Bra jobbat  av oss :)
Så då var man blondin igen ;)

Träningen igår, gick väldans bra :) mmm, skönt. Har haft vilodag idag, pga träningsvärk i hela kroppen :/
men imorrn kör jag på igen. Måste ladda in lite skön träningsmusik. Tränar gärna till trance, nån som har nån bra remix??

Nu väntar sängen, försöker skriva nåt mer intressant imorrn?

Puss                   filmtips

Kommentarer
Postat av: Catarina

Du har med sett "Se upp för dårarna"
Vad tycker du om den ??

2007-08-20 @ 13:38:14
URL: http://Ploppa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0