~Sola i Kallsta'

Äntligen, skiner den igen. Lite. Fick sol i en timme iallafall ;)  mmm, lovely

Helgen som varit, har varit bra, men lugn. Skönt. Vi var ju på kräftkalas i lördags o Kimsan o jag var nyktra, härligt :) vi röjjde som tokar endå ;P 

 
Här är det kräftkalas :) anders blundar ;P

Nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar också, måste fixa lite nya block, pennor osv :) ska bli riktigt kul att börja läsa nu. Nu börjar ju inriktningen liksom, småbarn :) Vi ska på läger till Mattila ett par dagar.. hum, hur ska det gå Evelina!? :) blir säkert bra.. vi som bytte från naturkunskap i vardagen, för att slippa skogen ;)

 
så här ser kurserna ut

Igår var Kimsan o Linssan här, vi gjorde slingisar på Kim. Shit, jag har fått upp ångan för det här asså :) haha!
jag drog upp håret o linnsann, slängde i färgen. Ska nog inte lägga upp bilden på henne med hättan, då vet man aldrig vad som kommer upp på hennes blogg ;p Efter vi hade fikat åså, skjutsade vi kim till tåget igen. Sedan såg vi på Sunes sommar här, det är ju en klassiker alltså :D Efter di hade åkt hem, tog jag mig en löptur (var livrädd för att det skulle börja åska på mej, men det gjorde det inte :)

Idag ska jag träna biceps, triceps, mage samt rygg. Eventuellt en löptur också, vi får se.

Ska jobba imorrn med, det känns som det var evighter sedan. Jag ska vara på hagaborgs fritids ;) Får försöka komma i säng tidigare än 01.00 idag, för jag börjar 08.00 :/

Fika med Mia på "jobbet" (solen) på Onsdag me, ska bli myyys :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malene

Alla säger olika när det gäller det där med löpning före frukost. Jag har provat det och jag har ändå sett utveckling på gymmet, dvs att jag blivit starkare. Så om jag orkar lika mycket eller mer, exakt hur mycket muskler förlorar man då? Inga enligt mig =) Sen är jag väldigt noga med kosten när jag gör det. Fyller på ordentligt med andra ord!

2007-08-20 @ 13:43:20
URL: http://malene.blogg.se
Postat av: Malene

Glömde svara på frågan om Grums. Ja jag kommer nog att trivas, iaf 2 av 3 veckor i sträck för pappa jobbar borta 14 av 21 dagar, vilket innebär ett helt hus för mig själv =D Men Grums är det absolut inga fel på! Kram

2007-08-20 @ 14:00:06
URL: http://malene.blogg.se
Postat av: Frida

Jag har där utgått från Photoshop 7.0 men finns en massa andra versioner också.

2007-08-20 @ 16:04:07
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vad mysig balkong =)
Kram!

2007-08-20 @ 17:16:58
URL: http://reebeckaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0