~ Spontan kväll

Nu kommer en uppdatering. Vi var i putte o Sylvis sommarstuga ute på Tynäs i måndags kväll, sååå fint! där bjöds det på god mat och dryck! hej vad vi blev fulla :) det var väldigt trevligt och väldigt spontant. Vi hade tänkt att åka hem på  kvällen, men när det bjöds på sådant gott vin o öl, så blev vi kvar :) satt säkert uppe till fyra, hihi. På tisdags kväll var di här och vi såg på "se upp öfr dårarna" min tredje gång som jag ser den. Jag tycker den är så grym. Rakel Wärmländer å min favorit. såå spontan o härlig.

Skolan har ju börjat nu också, å et känns väldigt bra! har så himla skojj! :) ska det vara så här i ett års tid, så gärna för mej. Idag hade vi massage, hehe. Nästa vecka ska vi till Matilla o testa våra friluftskunskaper. Hum, besitter inte så mycket erfarenhet på den punkten, så det blir nog nyttigt.


Här följer lite bilder från Måndagens bravader....  :) 

image166
putte, the grillmaster



image178
Puss älskling!!

image167
myys.



                                                   

                                  

          hihih.... jodasatt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0