Tillåt mej små le..

angående ett långt utlägg på mina komentarer på mitt förr,förra inlägg. - Att ni ens orkar...
om jag nu är så ytlig och allt vad ni säger, varför lägga ner energi på o läsa min "patetiska" blogg. Är det nåt ni vill säga till mej, säg det då till mej personligen, öga mot öga. "Vi tycker och vi är så trötta på" haha! vilka är det som är patetiska. Fega är vad ni är. Att ni inte ens kan utge er för vika ni är heller. Jag skriver presic så som jag vill, om jag känner för att skriva hur jag tränar och vad, då gör jag det. punkt slut. Get a life.

Nu mina vänner:

Igår var jag och Marcus hos hans föräldrar i deras sommarstuga, jätte mysigt. Vi plockade svamp och fick jätte mycket kantareller :) senast jag plocka svamp, var nog.. hum, har nog aldrig gjort det :P
det började givetvis att knalla och regna, så min panik var nära. Ni som känner mej, vet tt jag är liivrädd för åskar.. så det vart inte en sån lång vistelse i skogen, men vi fick en del endå :)

image91

Ikväll har vi vart på Harry Potter, vi tycke att den var bra, men att de andra har varit bättre.

Vi har köpt svamp bob som wii spel, så nu blir det invigelse av det.

Hej hopp, gummi snopp!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du har så rätt så. Gillar dom den inte så behöver dom inte läsa. Förmodligen är dom nog väldigt osäkra i sig själva och behöver någon att hacka på.
Keep up the good work!
Kram!

2007-08-10 @ 20:36:30
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: Rebecka

Eller hur!
Jag är jättenöjd med håret =)
Kram på dig!

2007-08-11 @ 00:15:58
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: ,,,,,,,,,,,,

Alltså gud vad du är vacker, jag kan inte sluta titta på dina bilder, speciellt när du ligger i bikini på en båt, jag har aldrig i hela mitt liv sett en sån fin kropp, jag menar det verkligen, du är hur fin som helst, försökte hitta fel på dig men fann inga. Tänk om jag kunde ha en sån kropp som din, vad bra jag skulle må, och vilket självförtroende. Jag som skriver är en tjej, men tro nu inte att jag är intresserad av dig, för det är jag inte, jag har kille å så ... ville bara tala om för dig hur jävla fin du är. Är jag dum om jag frågar hur mycket du väger? Du behöver verkligen inte svara :) Som sagt, du är en jätte fin tjej, en av dom finaste jag vet :) Föressten så älskar jag att läsa din blogg, fstän jag inte ens känner dig eller ens träffat dig, så skit i alla andra och skriv precis så du känner för det, jag kommer då inte sluta läsa :) Kram på dig

2007-08-12 @ 23:29:59
Postat av: Malla

Men gud, Tack, tack, tack :)

2007-08-13 @ 11:19:42
Postat av: Rebecka

Såg precis att du länkat till mig. Ska bara säga att du skrivit in två http:// så man kommer inte fram. Sen så stavar jag ju med ck. =)
Kram på dig!

2007-08-13 @ 11:29:46
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: Malene

Jag gillar också din blogg =)

2007-08-14 @ 11:31:59
URL: http://malene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0