Training

Härliga, härliga morgon :)

var ute och sprang i det vackra vädret i morse, eller ja sprang/gick men endå :) (vet marcus, att det är dumt o springa innan frukost, då man tar av musklerna.. men, jag får väl dra ett extra hårt gym pass senare :P)
kom hem, bryggde lite kaffe och fixade lite frukost. Nu är det pressning till max som gäller. Man måste ju passa på nu när solen är framme.

ikväll när mackan kommit hem, tar vi  förhoppningsvis en kall med dezi o carl nere på nån uteservering.

Har fått en ny favotirlåt nu med.. och som vanligt spelar jag inte den låten en gång, utan tusen..
Lyssna gärna på: Timbaland - Apologize, det gör jag... gärna hööögt :)
                                                     SAMT...
                                 John Mayer - your body is a wonderland
                                 Damien Rice - The blower doughter
                                Fergie - big girls don't cry, går också rätt varma..



Nej det här går inte, måste ut o sola, få liite färg ;P


Några härliga bilder från helgen, kims härliga guddotter :)

image83
Vi busar ;)

image84

:)

Kommentarer
Postat av: Malene

Vilken söt unge =)
Kram

2007-08-02 @ 09:28:40
URL: http://malene.blogg.se
Postat av: Två besvikna som vet att du egentligen inte är så här ytlig...

Ärligt talat.. Vi är så förbannat trötta på alla dessa
bloggar, som egentligen bara handlar om dålig självkänsla och hävda sig. Tror du på riktigt att folk bryr sig om vad du äter och vilka dagar du tränar??? Folk som läser dessa bloggar lär ju inte skratta med er, utan åt er och era patetiska försök att ge skenet av "det perfekta livet".
Om man verkligen är nöjd med sitt liv och har det så bra som man utger sig för att ha, är man ine beroende av andras bekräftelse via internet... Fan malin, du har så så mycket mer att ge, lägg din energi på nåt vettigt ist. Vi vill inte veta vad du åt till frukost. Vart är självdistansen och varför tar du dej själv på så stort allvar.. vart tog humorn vägen liksom???
Ta inte detta personligt.. Vi är bara jävligt trötta på allas desperata försök till bekräftelse. Skulle va kul om NÅGON kunde bjuda lite på sig själv.

2007-08-07 @ 22:45:29
Postat av: RE. Malla

Ursäkta? om ni nu tycker att det är så patestiskt, varför lägga ner energi på o läsa? inte ens kan ni stå för vilka ni är heller. Orkar inte bry mej. Skriver för mina vänner, för jag vet hur kul jag tycker det är att läsa deras. Er skiter ja ärligt talat i.

2007-08-09 @ 13:22:55
Postat av: kim

haha, vilka är det som är patetiska egentligen? tycker att det är förbannat synd att ni inte står för vilka ni är, hade ju varit coolt! Men lägg ingen energi på att skriva elaka saker om ni inte kan stå för det! det skulle ni väl kunna bjuda på! sen finns det vi som tycker att det är roligt att läsa malins blogg och dessutom andras "dåliga självkänsla" Puss på er!

2007-08-09 @ 14:12:03
Postat av: linnsan

men hallå! jag gillar och läsa din blogg malla och jag tycker att vore bättre om man var tvungen att gå ut med sitt namn när man skriver här! Puss Puss på dig!

2007-08-09 @ 20:58:48
Postat av: Malene

Herregud. Varför gnälla på andras intressen? Jag vet att jag liksom Malla inte söker bekräftelse via internet. Utan skirver för mina vänner och andra likasinnade.
Har man inget vettigt att säga i en kommentar så ska man inte kommentera bloggar!

2007-08-14 @ 11:30:11
URL: http://malene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0