Dans, dans, dans :)

Shiit vad kul det är att dansa alltså ;) Har tränat inför eldkonst uppvisningen hela dagen idag. Min grupp ska ha uppvisning vid slutstationen, vid den stora eldskulpturen. ( den kommer vara 4 meter hög) huuaa... hoppas den inte får för sej att välta. Idag har vi dansat tillsammans med danskompaniet. De dansar presic innan oss, så vi har gjort en övergång till vårat nummer. Jag tänker inte gå in så mycket på vad vi gör, för då blire inge kul för de som har tänkt gå o titta ;)


Igår jobbade jag på solen, å det var såå kul att vara tillbaka där.. har saknat sååå. Trist att man inte alltid kan rycka in när det behövs, när man pluggar, men så är det ju.

Har nog inte så mycket mer att säga, det är mest dans som snurrar i mitt huvud nu.. Var å träna igår det gick bra :)
Idag ska jag köra med hantlarna här hemma, orkade inte köra till gymet idag ;)

Just det.. på lördag kommer ju Putte & Sylvi till oss o ska julbaka :) det ska bli kul. Får se om det kanske även blir en utgång? putte har fyllt år också.

image472
     sylvi & jag



Nej, nu ska jag träna på gitarren, vila lite sen blire bonde :)
Pusss, häej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0