dans kurs?

Hej! har ju inte uppdaterat på hela helgen, så därför slänger jag tillm ed två inlägg här o nu :)

jo, dans kurs ja. har fått mer smak för detta nu, så jag o kära jenssan ska antagligen börja dansa :)fundilerar lite på KAU:s danskurser.. hm, ja vi får se :)

image517
bild tagen från kau:s danskurser. Jag vill, jag vill, jag vill :)

Jag förstår nu iallafall tanken med varför i skulle uppträda inför så mycket pubilk. Tanken var att vi skulle förstå hur viktigt det är att barnen får visa upp det de har jobbat med. Jag tyckte det var jätte kul, o det tycker förmodligen barnen också. Sedan att det råkade bli en sån stor publik som vi fick, det är en annan femma ;)

pratade med svärmor för ett tag sen, de hade jätte gärna velat sett eldkonsten. Hon var lite besiken för vi inte hade sagt nåt. Jag lovade att nästa gång, lovar vi att berätta :)

innan jag hoppas i säng kommer några "bakom kulisserna" bilder. Natti natti

image518
man kan nästan ta på nervositeten här inne.. jag e tokfokuserad

image519
jag i den vita mössan :)


image520

image521

image522

image523

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har alltid varit den som står längst bak så du knappt syns!!!!Roligt att ni ska börja dansa! Kram mamsen, som läser böoggen varje dag , naturligtvis

2007-12-19 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0