Fokus..

*Pust* idag har vi övat hela förmiddagen, för att sedan åka ner till sandgrundsudden för "pressvisning". Jag kan medela att det är rätt tufft att få ihop saker o ting i en grupp om ca 10 pers.. det är inte lätt alltså. Men nu är vi verkligen på gång :) Pressvisning ja.. idag var det "bara" tidningarna som var på plats. tv4 & kanal 12, kommer förmodligen under genrepet på fredag. Så håll utkik ;) man kände sej väl inte allt för tjusig, när man dansat en förmiddag, men men :)

När ingenjörerna skulle presentera skulpturen vi ska dansa till, vart jag SÅ nervös.. det ska vara fyra meter hög o snurra och gnistra lite.. tjena! kan inte låta bli att tänka att det räcker med att en enda liten grejj pajjar, så rasar allt.. men så FÅR jag inte tänka *slår på mej själv* vi måste behålla FOKUS och gå in i våra kroppar, som det så vackert heter. Jag kommer ha skulpturen så jag ser den i ögonvrån iaf, bra det. Nog om detta. Det kommer bli as bra :)

Tinna kommer om några timmar o vi ska ju ha lite glögg kväll..med gitarr tydligen ;) haha! hon har fått för sej att JAG ska spela för HENNE..hahaha! skulle inte trot! ;P hitta den här bilden på hennes blogg..haha

image491
Hell yeaah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0