Jag vill börja dansa

All denna träning, väntan, förväntan, nervositet o så pang så är allt bara slut :( på bara några minuter

Jag är så glad att vi fick vara med o ta del av detta, verkligen :) åååh, jag vill bara göra det igen.

Jag måste erkänna att jag var skraj för elden, tappade nog fokus en aning, när den började tokbrinna. Men det gick ju bra..förutom att den välte...

Shit, jag är bara såå nöjd att vi har gjort det här! längtar efter att få se filmen. SVT kan även visa nån snutt imorrn, å även kanal 12 var där o filma.

Nu kommer det snart en pizza till oss, å jag ska försöka få bort detta snygga  teatersminket.

Här kommer några bilder min kära mor hann ta ;) kommer antagligen fler, när jag fått a kompisar.
Puss! tack för alla som kom, jätte kul :)

image494

image495

image496
tredje från höger är jag ;)

image497

image498
fågeln fenix

image499

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Bara undrar om du har sett att det har kommit ut något tv-klipp nånstans som man kan få se på oss? Vill ju se hur det blev :)

//Erika, Studentkompaniet

2007-12-20 @ 20:53:52
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0