Julmys

Godmorgen alles! presic avnjutit en god (jul)skinke smörgås..mmmmm :) tidigt,jag vet. men ack så gott.

Till o börja med så kom nolgård (mackans fotbollslag) 2:a i cupen :) Grattis! finalmatchen tyckte tillåme jag var SPÄNNANDE :) 2-1.

Därefter, hämtade vi upp våra gäster och styrde vår kos mot Herrhagen och hem till oss. Där pysslade vi som aldrig förr, jultomtar vart det. Eller.. det var meningen iallafall.. se resultatet nedan.. :) Grabbarna griljerade sedan skinkan o sylvi & jag bakade pepparkakor. Yumie!

Sen var det ju givet att se några välvalda avsnitt av sunes jul :) Guud såå kul det är alltså!

En riktigt trevlig kväll var det. Idag ska jag & desire till mariebergsskogens julmarknad..åh det ska bli mysigt :)
måste göra mej iordning nu, hon kommer snart o hämtar mej.

Här kommer lite kort från gårdagen...haha!

    

image477
mycket koncentrerad

image478
pysselhörnan ;)

image481     
;)

        

image484
haha! stackars våra gäster ;) men många skratt fick vi ..haha. Tinna, den böhöver stämmas igen..om vi säger så ;P

image485
jag "lekar" amanda, när vi spelar hennes version av Hallelujha...:)


Yes.. galen kväll alltså o mysig.

Nej, nu måste jag göra mej iordning. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0