Julpyntat bloggen lite

Hej allihoppa!

föresten, vilka är ni som läser ? vore kul om ni lämna en kommentar, så jag vet vilka ni är ;)

Helgen har varit bra och den har gått i julens tecken. Eftersom vi inte ska fira jul ihop med N & L i år, så hade vi en "lilla julafton" hemma hos dem i lördags, jätte mysigt. Men så liten kan man inte kalla den, eftersom vi fick ett hemmabio paket!!! ja, ni läste rätt. o inte nog med det, en del annat också :) vi sov över där också.
Tack för allt!

image502



I söndags var vi bjudna med till familjen pettersson/Asp, men macki vart dålig över natten till söndag o vi ville icke smitta Alvisen med någon förkylning så här inför jul o allt. Så vi blidde hemma. Vi får ta julklappsbytet i veckan? :)
jag skulle vilja köpa hela världen till Alva, men jag får försöka hejda mej ;)

Jag har julbakat lite också. Kanske inte världens snyggaste, men ack så gooda.

image506

image507
inspiration av Svägerskan Lotta ;) julkulorna som väntar på att få komma upp i granen.

image508
julklappar ;)

image509
fäärdigt

image510
åså ischoklad :)


Nej, nu tror jag sängen väntar på mej. Ska jobba imorgon o det ska bli riktigt kul :) tränas ska det med innan jobbet. Sköt om er nu! så hörs vi.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Tinna

Hmm, ja läser nog nästan varenda dag, men kommernterar itne varje gång;)
Duktig du e!
Skit att jag missade dansen=( ¨
MÅste iaf ses innan jul. Jag hör av mig, klem gums*

2007-12-18 @ 10:12:46
URL: http://vastkustflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0