Mobiler och jag ;)

Kenza har en tävling just nu i sin blogg, man kan vinna en mobil.
(Håll muspekaren här nedanför så kommer adressen upp..)http://kenzaas.blogg.se/1196859776_tvling.html#comment
 kika gärna förbi, bra blogg by the way. Hon är "bara" 16 år och modell, men har båda fötterna på jorden och skriver väldigt vuxet och moget.

Varför tycker jag att jag ska vinna denna mobilen då?

Jag tycker väl inte att jag har haft någon direkt tur med mobiler under åren.. haha! alltid har det varit något fel.
En mobil tappade jag i... toaletten.. ja, skratta ni, men det var då inget roligt ;) en annan har ramlat ur fickan när jag cyklat och blivit helt knasig :( När jag får drygt ett år sedan såg Nelly Furtados "nya" video med en nokia guld telefon, tänkte jag att den bara MÅSTE jag ha, den är säkert skiiiit bra.. sagt och gjort jag köpte en sådan. Den har jag än idag, och den är rena SKITEN. Trots att jag lämnat in den på lagning, så krånglar den. man får vara nöjd om man hörs när man pratar :(

Vill gud inte att jag ska ha en fungerande mobil?

 Så Kenza, om jag vinner, då loovar jag att inte tappa den i toaletten ;) jag ska vårda den med mitt liv ;)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0