Snart smäller det!

oh my god! låg sömnlös igår å tänkte: 1,2,,3,4,5,6,7,8... osv o tänkte igenom hela dansen. Av nån anledning kom jag bara till hälften och fick börja om igen, o igen, o igen. 

halv sex steg jag upp, pigg som en mört för att bege mej till min vfu plats, där jag var inbjuden på luciafirande :) myysigt. Sedan vare bara snabbt hem o klä på sej 180 lager kläder o ge sej iväg mot museet för repning.

å Idag satt den! dansen alltså. Sååå gött. efter allt repande, så är det skönt när man sätter den, gång efter gång. Hoppas innerligt att det så även blir imorrn. Är fortfarande inte så god vän med eldskulpturen.. men vi ska nog komma överens ? :) Längtar mycket till imorrn, samtidigt som jag är apnervös. Men ändå vill jag inte att det ska ta slut imorron. Aldrig mer kommer vi göra vår dans :( mycket dans i bloggen nu, men det är det enda som kretsar i mitt huvud, det enda jag gör om dagarna.

men imorgon är det alltså över.

Gårdagens glöggklväll, var jätte mysig. Kul att ni kom! :)

Wish me good luck tomorrow.

Kram

      image493
                                             GOD JUL                                    

Kommentarer
Postat av: mamma

Fint julkort!
Tänkte påminna dig om att ta med kameran imorrn så kan jag ta kort,eller ska mackan dit?Du får väl fortsätta dansa!!!!!!!!!!
kram mamma

2007-12-13 @ 16:38:49
Postat av: Tinna

Tack själv=) Blev ju inget spelande, men får ta d nästa gång;)
KRAM

2007-12-14 @ 12:39:22
URL: http://vastkustflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0