Värmespolar

Sitter nu med x antal tjusiga värmespolar i mitt hår. Fick dem av Mamma för ett tag sedan. Tror hon hade de när hon gifte sig? inte igår med andra ord ;P men måste bara säga: Shit vikka lockar! det tar tid, men det får det vara värt. Har du suttit inne på denna i flera år mamssen!? *morr* ;)

Dagen idag har varit ganska jäktig, men himla kul. Började med att gitarrspela och dansa juldanser på gillet. Vi estetiskt lärande, bjöd in idrottslärarna på lite juldans o gitarrspel.. trevligt,trevligt.

Därefter åkte jag direkt och jobbade :) kuligt.

På fredag ska vi ta en liten tur över till charlottenberg o köpcentret där, handla de sista klapparna.. kanske även en ny julklänning? vi får se, vi får se? ;) skulle inte kännas helt fel dock. Annars får det bli den röda som jag hade förra året

image524

juldagen, förra året

Happ, då har man jullov då :=) skönt! ska inleda denna ledighet med ett tokpass i gymet imorgon bitti.
Sedan ska jag bege mej ut till ulvsby, där det vankas fika med mamma,mormor och "gammel farmor" det ni! inte dåligt :) senn ska jag ta hand om min älskling, som åxo ska ha lite "lov" nu :)

Nu måste jag titta till håret!

tjing,tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0