Estockholmo..

Imorrn flyttar ho tösa mi, till sthlm :( why god, whyyy!?! ;) det kommer bli sååå tomt.. Men jah kommer o hälsar på er vet du, dej o erik. De hade lite avskedskalas i lördags å -inte ett öga va törrt ;) uschiamejjen, men det ska nog ordna sej. Tur det finns msn ;P

Vad har jag annars gjort då? det har inte blivit så mycket gjort under dagarna pga. vädret, men på kvällarna har det ju spruckit upp och vart kanon fint. Då har man passat på att gassa på någon uteservering med goa vänner. Jag o dezi va nere i hamnen i onsdags, guud va mysigt :) trubadur o allt :) hihi

Har faktiskt vart ute o sprungit idag med, det var dunder hett.. tänkte ju pressa när jag kom hem..
men det tyckte inte solen tydligen, eftersom den vägrar visa sej igen *gaaaaah* drit it da!!



a, nej nu ska jag laga lite mat, sen väntar gymet på mej, tror ja bestämt.

Puss o häeej

image82
kimsan med deras "mina vänner" som de fick av mej :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0