Man kan shoppa sej lycklig :)

Kändes så idag iallafall. Jag köpte en jätte vacker klänning idag :) hihi, ska ha på Rhodos.
en ny bikini, handduk, ett par linnen,solkrämer, och lite annat smått och gott fick det också bli.

så nu sitter man här och har lite köpångest? men det var ju saker som jag absolut behövde ha...eller kanske inte? ;)

Den här veckan är det hårdträning som gäller, oh yes! i måndags var det en lång o härlig löptur som gällde. Igår körde jag mage. Och idag har vi tränat styrka på Nautilus i förmiddags, o nu i kväll vart det kondition :) såå skönt.
Imorrn blir det bröst, axlar, latz och ben. Plus morgonpromenad är det tänkt.

Ska iväg o jobba med barna på förskolan imorrn med, ska bli kul!! de är så härliga  :)

nu ska jag städa lite i badrummet, man hittar alltid nåt kul, när man rensar i badrumsskåp :)

Puss o kram

image71 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0