Hej å hå!

Under den här veckan har man fått veta att man lever.. :) 30 barn på sundsta lägret, påminnner mig om det varje sekund...;)

Vi har mycket kul, absolut. Men det tar på en samtidigt, det är inte alls som en förskola. Man måste aktivera dem hela tiden. Idag hade vi midsommarfirande, det var väldigt lyckat!! speciellt när alla ledare var björnarna, i björnen sover ;) eller kanske ändå bättre när barnen var det!? hjälp altså! :D

hihi. Jaha? midsommar imorrn ju.. den mest romantiska o mysigaste högtiderna av dem alla. Men är min älskling hemma? nej :( han fick inte komma hem tidigare :( sorgligt, men sant. hade verkligen sett fram emot det.
Midsommar är det bästaste jag vet :) Nu blir det midsommar ihop med Dezi & Carl, kommer bli kanon det!! Tillome midsommarstång ska det bli :) *me like*



nu ska jag o dezi ner till hagahallen o köpa oss lite mat o hyra en film, för det har de ju börjat med nu :) skiit bra det!!


Puss o kram, o trevlig midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0