Its a wonderful day today!!! :)


image54


Idag har jag tränat, gjort ärenden på banken och städat :) *duktig jag är* hehe. Tänkte jag skulle lägga mig ute på ballkongen en sväng åxo, men det blåser ju så :(

snart bär det av ut  till Ulvsby på studentbjudning, nice ska det bli. Börjar känna sej lite gammel dock, eller hur kimsan!?  "en är ju inte pur ung längre" liksom ;)  Efter detta kalajs, blir det till att sätta sej på en uteservering nere i stan med Dezi o ta några kalla :) kika in alla nyblivna, lyckliga studenter :)

Det känns som det är en jäkligt bra dag idag, måste ta vara på den ordentligt!! på måndag börjar jobbet i två veckor. I år ska jag vara gruppledare, är faktiskt lite nervös. Ska jobba ihop med två nya, men de verkar jätte bra så det ska nog gå jätte bra.. :)

Nu ska jag njuta av min Lediga dag!!! Puss o kram


image55

image56

image57
Kommer sakna simskolan i år! nästa år, är jag nog tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0