Kanal 12..

Onsdag klockan fem, är våra ungar från sundstalägret med på tv.. kanske även en o annan Malla? man vet aldrig, kanske syns i bakgrunden? försökte faktiskt hålla mej lite i skymundan. Man är ju inte i sitt "esse" direkt vad det gäller kläder och så vidare..:P våra barn däremot, var inte blyga :) Ska bli spännande iallafall.

Idag serni, har jag.... *barampampampaaaam* Sprungit! det var inte igår vill jag medela, jäklar vad skönt det var...efteråt. sprang runt kroppkärrsjön, uppe vid sommar stugorna. *vill ha en sommarstuga där* ;) guu va vackert o allt luktar så gott i skogen. *helt lyrisk* varför har man inte gjort detta på så länge?! ska bli min nya vana :)


Imorrn kommer min älsk. hem *wiiiiiihhii* ska bli så kul. jag läängtar ihjäl mej.. å nu äre mindre än två veckor tills vi åker :) åååhhhhhh. gött


Igår var jag dezi o carl i Gustavsvik o härja! såååå kul med vattenrutchbanor, man blir som ett barn igen! :)

Puss o kram



Kaffe Paus. Carl & Dezi

image70
*wihhoooo*

Kommentarer
Postat av: Joanna & Annie

bra inlägg! =)
Om du har lust och kika in på vår sida så gör gärna det..

2007-06-25 @ 21:02:09
URL: http://blandadefavoriter.blogg.se
Postat av: Janni

Hej Malin!



Det var längesen jag kikade in här, och det var även längesen du skrev ser jag nu.

Hoppas allt är bra med dig och lillan.



KRAM!

2009-09-28 @ 20:31:58
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0