Midsommar afton :)

jag följde till slut med mina kära päron på traditionellt midsommarfirande i bjurerud. Vi kom fram till att det säkert var 6,7 år sedan jag var med senast, vilket alla tyckte var såå roligt ;) å jag med, jag hade nästan glömt bort huur mysigt det verkligen är där.

fyr kamp, var det med. Det var. Kast med boll i liggande stege, pilkastning, krocket samt hästsko. När jag var på väg ner till bilen för att hämta mej en öl, ropade någon gubbe, -Malin Schönfeldt!!

jag tänkte med detsamma att. -jo, jag är över 18, jag får dricka öl....
men jag skulle göra en 0mkastning i hästsko och även kast med boll i liggande stege, vilket jag vann!! *wohooo*
kom trea i hästskon o mamma vann. Det var Schönfeldts brudarna i toppen, hheheh :)

sedan satt vi i logen o åt, sjöng o drack. Mycket trevligt.

Här följer lite bilder ;P

Puss o kram

image61
här bärs midsommarstången in, pappa tar täten


image62
jag får pris :) nu får flugorna se upp.. hahahah


image63
logen

image64
skönsång!? neej. det var det INTE ;P


image65
Ja o Amanda myser


image66
*myys*

image68
haha! Amanda tar kort nu...snyggt där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0