Helgens bravader...

I fredags var jag hemma hos LInssan o åt och drack gott. Vi satt ute på deras inglasade ballkong hela kvällen, jätte mys. Vi åt ost o kex, drack vin o kikade lite på stockholm live klipp på youtube :)


På lördagen var det stor campus fest, å vi var där :) förfesten ägde rum hos alex i min klass. Det var väldigt kul att vara utomhus det kändes väldigt sommrigt.. ringde kimsan o Marcus säkert sjuttielva tusen gånger under kvällen.. saftig mobilräkning jag kommer få :( men, det blir lätt så..hihi. Vi hade kul iallafall, men jag blev dock lite för full kan jag tro. Tappade tillome min korv som jag hade köpt, när jag skulle gå hem *ledsen*

Idag har jag vart o jobbat i skåre, *phu* vilken dag. En man kort o ledsna barn.. hej o hå! men det är bara att ta nya tag till imorgon.

Nu ska jag städa lite här hemma, innan min macki kommer hem på onsdag o så ska jag hinna iväg o träna med!

Nu är det snart bara en månad kvar tills Rhodos :) ska bli grejjt det!!!!

Pusssss,häej!
image29
                              när alex är "nasty" måste man säga : fyyyyyyyyyy!



image30
förfest gänget ;)


image31
Me and Evelina




image32

rebecca, klara o jag ;)


image34
inge fuuulllll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0