Klassfest

I torsdags var det då klassfest, mycket lyckad sådan. Vi befann oss på kronoparken o hade utsikt över hela staden.l..haha, hade aldrig tänkt på den utsikten förut...

SOm sagt det var trevligt och det kom mycket folk. Det var från alla klasser som läser samma kurs som oss just nu. Kvällen inleddes med brännboll, som vår klass naturligtvis tog hem :) bra gjort!! jag var dock inte med, men jag är mäkta stolt :D

vidare i heljen, har vi äntligen målat klart hallen o köket, nu är det så ljust o fint så :D

eurovision tänker jag inte ens kommentera.. finns ingenting att säga.

Idag åkte min Marcus till äckelnorge igen :( har inte riktigt kännt efter än, just nu känns det som han bara är nere på stan och strax kommer hem igen :/


... jag är sjuk med :( inge roligt, men det blir nog bättre snart ;) imorrn ska kanske evelina komma hit o sola o grilla om det blir bra väder, det får vi hoppas på!

Over and out image22
image23image24
ja o anna


image25
evelina i ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0