Världens bästa pojkvän!?

Har jag...
Myshemma kväll va tänkt, när jag kommer hem är det cliniskt rent och kylen full med mat,vin och tilltugg.
plus att han hade ringt mina tjejkompisar o styrt ihop en tjejkväll för mej. Han var nämligen tvungen o åka på fotbollsmatch (man kan ju inte komma ihåg allt :P) så att jag inte skulle bli besviken, thanks Super Mac !! jätte mysigt vart det, grillade och drack vin på ballkongen. Sen vart det skvaller i köket med ännu mera dricka :) sen kom min babe hem o vi prata en del träning :) hehe
Tack för en trevlig kväll!!!
Chatrin, kl.10 på söndag äre hård träning!! ladda, nu kommer få träningsvärk utlovar instruktören ;)
Pussss!!!!


image21
Chatrin o Jenssan





image22
Kimsan

Kommentarer
Postat av: kimily

tack för att du visar den fina bilden sötnos! tack för lånet av cykeln!! puss;)

2007-05-08 @ 11:44:40
URL: http://kimlofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0