~ Äntligen tisdag!

Vilket innebär ett rykande färskt avsnitt av desperate housewives, my favorite :D yeeaahh.

Helgen som gått har varit mycket trevlig. I fredags bjöds det på tjejkväll hemma hos linn, men den startade på bmb med lite gratis taccobufe' med 10 000 andra karlsta bor ;( njöt av lite bra musik och ett par kalla, för att sedan gå hem till Linssan. Hon hade gjort jätte fint, dukat med ny duk o allt :) där bjöds det på baginbox vin, ost,kex och vindruvor, me like :D tack för en trevlig kväll brudar. Jag kan stå för nästa tjejkväll :)

I lördags var jag o mackan ute på kilene och gick, så härligt väder. Eftersom det var alla helgona i lördags, åkte vi o såg till våra nära på kyrkogården. Kvällen spenderades i soffan framför tv:n, där jag även somnade ;) lite god taccos o svensson svensson..hihi

Igår spelade vi upp vår teater på en förskola och en klass 1. det gick bra och det var jäkligt kul.
idag började min praktik och det kommer pågå i fyra veckor...har spånat på lite idee'r som jag kan använda mej av när jag ska ha planerat nånting med barnen. Ska bli kul


ett gammalt kort ;P

image389
mac & jah, hamnfestivalen ett par år sen

image390
delar av tjejmaffian ;) love you <3


puss, hej nu börjar desperates! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0