Bra tränat :)

Ja, nu är jag på gång igen :) efter en veckas träningsuppehåll av diverse skäl, så är jag nu på banan igen o det känns oootroligt skönt. Körde ett pass på KAK igår och ett annat idag. Har varit ute o gått en halvtimme på rasterna också. Jag känner direkt när jag tränar hur mycket piggare och framför allt gladare jag blir.

På praktiken går det så bra, så bra :) dagarna och veckorna går hemskt fort. Ska ha handledarsamtal på fredag, så då får vi se vad som sägs ;) de säger att di är väldigt nöjda med mig iallafall :) Har bokat in att  jag ska ha en sångsamling på torsdag på för middagen med gitarr! å herre gud..avdelningen brevid tyckte jag kunde komma till dem o spela imorrn..haha! jag förklarade för dem att det tänker jag inte ;) jag är ju bara nybörjare på detta, hallå`?! men kul ska det verkligen bli.

å ikväll är det DH :) yeesss! bra Neta att du "lura" in mej i den serien ;)
 hade hoppats på lite tjejor här ikväll, men det passa inge bra ikväll, så jag får ligga o dega i soffan för mej själv. Kan va gött det också.

Är det nån som sett spice girls nya video? men haha! hur normalt är det att ligga o åma sej i underkläder, när man sjunger en sång om vänskap? it makes no sence to me.. well, well... En som är GRYM är däremot Rihana o hennes  nya, mee like aa lot :D blir ju typ toksugen på o dansa så fort jag hör den. Sanna & Jag får ta en sväng om här i lägenheten på lördag tror jag bestämt :)


Ha en trevlig tisdags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0