Fredag



Idag är det fredag! :) alltid lika skönt! känner mej kryare idag också, så det är också bra. Till veckan börjar en nytränings vecka. Det har inte blivit så mycket av det nu den här veckan, tyvärr.                                   

På praktiken går det bara bra är färdig med julstjärnorna nu och har börjat måla granar med några barn. Till veckan ska jag ha en sång samling + sång samling med gitarr, shiit måste verkligen träna, men min gitarr e såå ostämd så jag knappt vågar träna nåt. det låter verkligen förjäävligt! :(

Börjar verkligen sakna klassen nu! va ju två veckor sedan vi sågs nu, å ytterligare två blir det.. Sanna- du & mattias får allt komma hit o spela spel snaart! :D saknar dej...

saknar min bästaste Kimsan också, saknar när man bara kunde bika över på en kaffe och snacka lite skit ;)

                                                             My best <3

Ska försöka dra med mitt hjärta ut på en promenad sen, vi behöver lite luft tror jag. Man blir inte piggare av att ligga inne alltså! :(


Hade gott! Kramar

image434


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0