Fredag

Yes, gött. Nu är det helg :)

Last day på förskolan idag, men ska dit på lucia o se hur duktiga dem är :) hihi, fick beröm av min handledare inför de andra i huset i personalrummet idag :) kul juh o få positiv kritik. Känner verkligen att jag valt rätt yrke, fast det har jag ju vetat ett tag nu. Fick en kanon fin ljuslykta som minne. Efter det åkte vi o träna och sen till maxi för att handla.

Nu har jag kommit igång lite med klapparna också.. vill ju va färdig i så god tid som möjligt.

På måndag, ska man tillbaka till skolan då. Träna på dans inför kulturnatten! shiiit, stå där o dansa inför halva karlatad.. oh my, säger jag bara.. :)
image460

Ikväll blir det Idol i soffan & kanske nån film med ;)
image461 ärligt talat, så vet jag inte vem jag håller på längre?
vem håller ni på?

Livet är bara allmänt bra just nu ;) fredags kramar!

          
pics från "teaterprojektet" jag e prinsessan ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0