Fullspäckad helg

ja den här helgen har det gått i ett, men det har vart himlans trevligt :) Nu har vi presic ätit en pizza o ligger o slöar lite, såå skönt.

Måste visa lite vad jag gör o dagarna på praktiken:

      

Tjusigt va? helt fullt i alla fönster nu :) känns kul att det har gått så bra och att jag har hunnit med alla samtliga 17 barn nu.

Helgen då? i fredags var vi bjudna till Anna & Stefan. Vi lagade pajer pch drack rödvin, och spela spel, MYCKET trevligt. Gött att girlsen vann nationalencyklopedin spelet ;) Yeeeaahhh
På lördagen hade vi Sanna & Mattias här också trevligt, som vanligt. Spela spel även då, men det är en annan historia...:(
               
1: Sanna, A och Matte
2: dukat bord ;)
3: Grabblaget ;P
4: min dekoration ;)

Idag har vi hunnit med att vara på julmarknad på Alsters herrgård och varit på 68 års kalas, min mormor var det som fyllde år. Det var mys att va på julmarknad och få lite julstämmning, men tycker inte att grejjerna de sålde var så mycket att hänga i julgranen.. haha. Hoppas på att ta oss iväg till götet nästa helg o gå på lissebergs, vi får se.

Bilder från Mormor idag:

image452
kaffe & mys

image453
mackan fick åxa va me o mysa ;) snyggt där filip (längt till vänster;)

image454
Sötisar ;)


image458
mysgänget




image455
sköm min av mej.. ;P men mamma e ju såå seg på o ta kort ;P


image457
Mammi & Pappi ;)



vm lottning ;)

Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0