~ Lördags kväll

skönt!

igår var det en kul men ganska krävande dag på jobbet, nej förlåt praktiken. Var mäkta slut när jag kom hem. Men det var bara o samla nya krafter o åka hem till Emma i klasssen, där vi hade lite tjejkväll. Vi spelade ett spel som hette "MAD" såå jävla kul.. haha! helt sjukt juhe. Vart en rätt tidig kväll. Sanna skulle åka hem, för hon skulle jobba idag, så jag fick åka hem med henne :) Tack för en trevlig kväll bruudar :)


image402

Idag har vi vart på stan. Putte o mackan har tippat på tipset o jag & sylvi har spenderat lite pengar på stan så länge :)
haha! kul var det ;) sedan åt vi på casanova iallahoppa.

image403
sylvi & jag...haha!

Nu har vi nyss kommit hem typ o M sitter i soffan o ser på fotboll, medans jag pluggar (och bloggar då..)
det lutar åt att bli några avsnitt av heroes ikväll, så vi kommer ikap tv 4 liksom.. ligger nog fem avsnitt efter nu tror ja.

fick lite bidrag till lite shopping häromdagen ( o idag) tahnks honey! what would i do without you?! <3
det vart en silverfärgad klänning, en biege bolero, ett vitt spetslinne, ett brett skärp och ett par "cityshorts" svarta
allt på gina tricot faktiskt. Boleron & shortsen kostade 49:- styck. Linnet 25:- klänningen 199:- o skärpet 99:-, så jag tyckte jag fynda :)



lärde mej en ny ramsa igår (alltid lika roligt)

Fem små apor satt i ett träd, de reta krokodilen:
du, kan inte ta mej, du, kan inte ta mej
då kom krokodilen o åla sej fram--- PANG

fyra små apor.... ja, ni förstår!?
image397

När jag kom till två små apor satt i ett träd, igår för marcus, så tyckte han det blev lite tjatigt :) haha!!
kul med lite nytt iallafall. Shit! vet ni vad jag har typ lovat på praktiken? att framöver ska jag spela gitarr när jag har sångstund med barna!!! gaaahh! vad lovar jag för nåt!? haha

nej, nu ska jag tillbaka till skolarbetet, så det blir färdigt nån gång :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0