Lovely sundays

Nu längtar jag verkligen till soolen och värmen! nån vänlig själ som vill ge mej en? hehe, jag skulle inte tacka nej.
image442Malla on the beach..haha

Idag annars har vi varit till Naturum en sväng, träffafe A & S en sväng. En middag är inplanerad på fredag :) trevligt trevligt. Därefter tog M och jag en promenad i m-skogen o gick tipspromenaden de har där. 6/10 fick vi.. sådär va`? ;)

Börjar faktiskt läängta till skolan o klassisarna en del nu, har ju två veckor kvar på praktiken.. men det går nog fort, händer ju nåt hela tiden så :)

Ska försöka lägga upp ett träningsprogram för veckan:
Mån: Biceps, triceps, mage & rygg + 30 min crosstrainer
Tis: Bröst, Latz, axlar och been
Ons: 50 min crosstranier
Tor: Promenad på rasten 30 minuter.
Fre: Vila
Lör: inget planerat
Sön: Inget planerat

ska verkligen försöka följa detta nu ;)

Man har ju sina favoritserier. Mina just nu är: Andra Avenyn, desperate housewives och bonde söker fru. Jag hade även ensam mamma söker som favorit, men det är ju slut nu :/

Men "bonde söker fru Fredrik" .. jag saknar ord.. ? han är ju skön på sitt sätt.. men när han erbjöd en av  tjejerna att hjälpa till med packningen, å han gick med till bilen, men lät henne bära ALLT.. det var bara föör mycket...

Nej, nu ska det hämtas tvätt! tjing,tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0