~ Panduro, i like

jajjemän, jag tror jag har blivit släkt med mor min :) var på stan idag o tog en sån där gratis katalog på panduro. Bäddade ner mej i soffan o ville ha aaaallting i katalogen!! :) har gjort iordning en "egen" recept bok, o nu villl jag ha en "pysslelåda" så nu är det bara att börja "bygga upp" hehe.

image394

 Har planerat in lite pyssel med barnen på praktiken. Idag började jag göra julstjärnor med några barn. Vi gjorde dem av pipränsare, som vi sedan satte pärlor på o hängde upp i fönstret! skitsnyggt ;) med de yngre barnen tänkte jag göra julgranar att hänga upp, som vi ska måla och klistra fast paljetter på. Hoppas det går lika bra som idag.

Imorgon är det fredag, redan!? o jag ska på (ännu) en tjejkväll. Den här gången är det några av brudarna i klassen.
Vi ska äta taccos & dricka lite rött. Annars har vi inte planerat nåt, skönt det. På söndag ska vi gratulera våra pappor på fars dag förstås, men annars vet jag inte.

Träningen har flytit på rätt bra den här veckan. Tränade tisdag,onsdag o vilodag idag. Vill försöka klämma in ett pass innan jag ska till Emma, men vi få se om jag hinner. Det kan bli lite tight.

nej, nu sover min nyss hemkommna sambo i soffan, så vi ska väl gå o lägga oss. ( man är trött om man somnar till sportnytt, iallafall när det gäller mackan ;)

Puss pusssss

Kommentarer
Postat av: mamma

Du ÄR släkt med mig vännen, vilket du vill eller ej! Äntligen börjar du bli lite pysslig,snart kan vi pyssla ihop!!!!!!!!!! KRAM

2007-11-09 @ 17:01:07
Postat av: malla

mamma: klart vi kan! snart äre ju jul me, yeaaahh! då blire mycket :) pusss

2007-11-10 @ 09:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0