Sista veckan

Gör min allra sista vecka på praktiken nu, lite sorgligt faktiskt. Man har kommit barnen så nära nu, så det är svårt att skilja sej från dem. Saknar Förskolan Solen så himla mycket idag med :( alla barn och alla fröknar, det känns som en evighet sedan jag var hos er :( Tur jag & mamma ska till Neta imorrn en sväng, så man får träffa henne iallafall :) Fick idag ett skriftligt jätte fint omdömme av min handledare. Vart faktiskt lite rörd.. alltid kul att få höra fina saker ju :) Tack ska du ha. Det kändes kul att ta med hem.

När jag kom hem åkte jag o marcus o tränade och solade. Nu har jag bakat lite, eftersom det är min sista dag på fredag tänkte jag bjuda på lite gott. Dumlekakor fick det bli.

Nej nu blir det en liten kväll fika framför "Bonde söker fru". En caffe' latte & Smörgås med min älskling.

Puss & Kram så länge

image459

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0