Skaffa dej ett liv, tant

Fjant-tant, var presic vad det var. Eller kanske inte en tant, men en äldre dam iallafall.. hur som helst. När vi var påväg i bilen från mariebergsskogen, så vet alla som bor i Karlstad att det är ett rödljus vid löfbergslila och att det är det från alla håll. När jag får grönt, så har bilarna som är mittemot mig också det,varpå den bilen mittemot mej har en sån sjuhelvetesfart att jag inte hinner ut förens det blir rött igen. Bilen bakom blir irriterad och jag kan förstå hennes irritation, men jag ville heller inte riskera att chansa och bli ståendes mitt i vägen (som jag då hade blivit) Hon hade ju heller inte hunnit iväg snabbare, eftersom om jag hade kört, så hade jag ändå fått stanna så jag förstår inte vad det var o se så sur ut föör. Men nu till det roligaste.. Eftersom att jag då var tvungen o stanna i sista sekunden, så hade jag (tydligen) kommit liite,liite över den vita linjen för föbripasserande.. oh myy!!
då kommer det en SURkärring ursäkta ordvalet, men tro mej det VAR det. O glor så inåthelvetiskt på oss med sina argaste ögon o dunkar näven i motorhuven! o inte nog med det. Mackan ser väl inte allt för glad ut över detta, å då pekar hon "fuck you" åt oss! haha, men herre guud. Vissa människor har verkligen för lite action i sin vardag att de måste skapa lite själva.. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över detta. Det roligaste var väl att hon efter att hon gått över, vänder sej om o tänker gå tillbaka? haha.. vad hade hon tänkt gjort då? ja käära nån, det finns gott om puckon i denna värld. Okej, jag kanske gjorde nåt fel här, det kan säkert vara så, men att bli SÅ upprörd? jaja..

En stor kopp kaffe och vila ögonen i soffan tycker jag ser trevligt ut, mackan är o tränar fotboll så jag har heela soffan öfr mej sjääällv :)

image443

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0