~ Gitarrspel ;P

Måste säga att jag knappt hållt i en gitarr, förens för några veckor sedan när vi var tvugna och lära oss i utbildningen. Nu låter det så här. Det är långt ifrån klockrent, men det är kul när man hör att det blir melodi!?

det är skitkul! eller hur Sanna?;P



har vart ute o sprungit med dezi, så skönt. Nu har jag badat och ska strax käka kvällsmat.

Imorrn ska jag jobba, ska bli så kul o få träffa alla igen!! som jag har längtat.

(man måste klicka två gånger för att kunna se fimen..)





Kimsan- jag saknar dej & tänker på dej! <3


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra gumman! gitarren börjar dock bli lite ostämd igen. Du får nog köpa nya strängar. Det är kul va!? Nu börjar fotbollen igen : Kram mor

2007-10-17 @ 21:39:52
Postat av: malla

kan nog va så, spelar fel ibland med, så kanske är det ;P aaa, det är skitkul! kram

2007-10-17 @ 22:03:46
Postat av: Tinna

Va söt du e gumman, kör på=) Krama om*

2007-10-18 @ 15:35:07
URL: http://vastkustflikka.blogg.se
Postat av: kim

saknar dig med darling, pussen

2007-10-18 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0