~ Heroes maraton

Hej hopp! helgen har varit lugn och skön. I fredags var det idol o fredagsmys för hela slanten. Lördagen spenderades hos svägerskan o pojkvän ;) trevligt som vanligt.

Idag är det söndag! ;) gillar söndagar, man behöver sällan stressa utan bara va :) jag har varit o tränat, städat lite o handlat. Om en liten stund ska vi på lite fika hos svärföräldrarna, ska bli trevligt.

Jo... jag o mackan hade ju missat heroes och satt därmed som klistrade framför tv4+ heroesmaraton igår! såå bra alltså. Så nu har vi fått de sista inspelade, så ikväll blir det till o se alla andra vi missat. Då kan vi hänga med på tv4s programm senn :) 45 minuter med heroes, kändes som 5 minuter!

annars da? till veckan ska vi träna inför en pjäs som vi ska spela upp på en förskola. Det ska bli kul :) jag ska vara prinsessa ;)

På fredag kommer kimsan hem ;) å brudarna ska gå på after work, å sen sluta upp hemma hos linn o snacka skit o ta ett glas vin! ska bli så kul att du kommer hem lite gumman.. saknar dej!

här kommer några kort från dansuppvisningen i torsdags;

image381
vi började som stenar...:=)

image382
för att sedan "vakna" ;P

image383
här virvlar vi som löv.. ehm,ja.. jag går estetkurs ni vet ;P jag i brunt då :)

image384
här..aa? jag vet inte. snygg min iaf ;)


Puss & kraam

Kommentarer
Postat av: kimsan

snart kommer jag hem så vi får kramas lite. puss puss gumman

2007-10-30 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0