~ Mackis födelsedag

idag är det ingen vanlig dag, för det är mackis födelsedag, hurra,hurra,hurra!!! :)

Grattis min älskling!! :) imorse vart det gittarspela samt sjungning, men frukost på sängen för han ;) hihi :)
Idag har vi minsann köpt soffan från Ikea också :) en ektorps hörnsoffa, yeaahhh, äntligen! gjorde sej mycket bra i vårat vardagsrum :)

Senn har vi haft mamms, papps, mackis papps & min farmor här på besök :) trevligt, trevligt!

Imöra ska jag jobba på solen, det ska bli kanon det, öppna ska jag göra. Nu får det allt bli sängen ;)

Så här har det sett ut idag:

Kramizar

image292
snygg tårta va!? ;)

image293
haha, sötis mammi ;P

image294
jag och min käära farmor

image295
mamma, pappa, farmor, svärfar Charlie & Marcus

image296
kvällsmys för mackan

image298
mmmm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0