~ Snoppsvans party!

haha, det tycke jag var roligt... snygg översättning va!? Mackan o jag hade alltså cocktailparty här igår, väldigt trevligt var det. Marcus hade gjort såå thusigt med snittarna. Gott vare med :)

Igår jobbade jag på solen hela dagen och det var såå kul att träffa alla igen, några nya barn var det också.
När jag sedan kom hem, ordnade vi inför kvällen. Välkomstdrinkar, tilltugg, snittar osv.. samt en hel del värmeljus :)

Kvällen var hyfsat lugn och sansad. När vi hade vart här ett tag, åkte vi ner till koriander. Jag träffade Maria och vi kom med på nån vimmelbild till efterfesten.com haha :) bra där..

Idag blir det vädlgit lungt :=) vi ska strax gå ner till hagahallen o köpa lite köttfärs, för ikväll ska vi göra en lasange och en jätte stoor grönsallad till :) vem vet, kanske delar vi på en flaska rött!? ;) vi ska även (läs marcus) tippa lite, det är ju tipsextra sen.. jag ska nog lägga mej o läsa en bok då :) haha

Måste bara säga att soffan är underbar :) jag älskar den. mmm myys!

Nej, nu måste vi ta tag i dagen!!

Kram kram

image299
tilltuggs hörnan

image300
vår "brasa" :)

image301
snittarna

image323




image312

carl o marcus


image313
köksmingel

image314
carl o jag






image307
carl

image308
dezi



image310
mia,anders o ja

image311
jag & Maria på Koriander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0